28 juni 2011

Att inte tappa sugen

För att inte tappa sugen med träningen måste man ibland använda sig av olika knep. Nu på sommaren är det svårt att hitta roliga pass och ännu svårare att hitta nån att träna med i semestertider. Dessutom har jag oturen att ha en extremt onödig pollenallergi som gör att man känner sig lite däckad och småförkyld, vilket ju inte direkt är toppförutsättningar för att träna.

Just nu får mitt knep vara min nya träningsväska som man blir glad av. Jag har spanat lite på den förut, men tyckt att den var för dyr. Nu var det rea, så den fick följa med hem. :-)
"Bowling bag" i rosa från Björn Borg

2 kommentarer:

  1. Snygg! Fast å andra sidan kanske en tränings-väske-kommentar från mig är som en förolämpning...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.