05 maj 2010

Trotsmonstret och spelgalningen

Mina barn har fått nya namn. De heter numera trotsmonstret (den lilla) och spelgalningen (den stora).

I morse ville trotsmonstret varken klä på sig eller bli påklädd, så då fick hon gå ut på trappan i bara blöja när vi skulle åka till dagis. Sedan fick jag klä på henne... Hade det varit sommar hade hon säkert fortsatt gå i bara blöja.

På jobbet väntar sedan drivor av kundönskemål, buggar och annat som måste fixas skyndsamt. Är det inte underbart, så säg?

4 kommentarer:

  1. Och dessa har jag tackat ja till att barnvakta?! *mummel mummel* ;)

    SvaraRadera
  2. Japp. Det är samma barn. Grattis! ;-)

    SvaraRadera
  3. Fast det är ju bara för er som de visar de dåliga sidorna - jag är ju mosterfavorit och med mig är de små babbliga änglar! :P~

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.