15 april 2009

Madness!

Nu är det lite galen träning på G igen, för Friskis i Järfälla har "Våryra" nästa vecka. Själv siktar jag in mig på "Madness 120 min" (!) med Micke & Maria och kanske "SpinningBas Schlager". Micke är ju min favoritjympaledare och jag tror minsann maken fastnat för hans pass också. Kommentaren efter hans första 75 min-pass någonsin var "Han är galen!", men efter en god natts sömn beskrev han det som "Show och han bjuder på sig själv". Och det är verkligen en träffande beskrivning!

Förra terminens Höstbusvecka med 120 min "Machopass" med Micke & Thomas (makens Göteborgs-baserade kusin som är lika galen och glad som Micke) var ju ett fett jobbigt pass (minst sagt) och efteråt kändes det vanliga 75-minterspasset som ett loppspott i Mississippi.

Känner mig dock inte tillräckligt galen för att gå på ett medelpass med armhävningstävling! Höstbusveckan erbjöd en "Plankan"-tävling och vinnaren plankade (?) i 16 minuter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.