02 juni 2010

Vill du köpa lite mer?

I vintras köpte jag en present till en kompis i WebAid Shop, Läkarmissionens nätbutik. Idag blir jag uppringd av en försäljare som undrar om jag vill bli månadsgivare. Den där lagen som tillåter marknadsföring på det sättet är inte min favoritlag...

Alla telefonförsäljare hatar mig, för numera säger jag alltid att jag inte vill bli uppringd igen. De är skyldiga att sluta ringa om man ber att få slippa, så till slut måste det ta slut.

Själv har jag en säljuppgift framför mig: tömma morfars lägenhet på möbler. När man tror att man har sålt all sin skit, så finns det lite mer på annat håll. Jag har turen att ha en make som gillar att köra med släp, för allt går inte att sälja. Åååh hej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.