29 maj 2009

Jag ska ladda snyggare!

Var ska man ladda sin telefon, sitt headset, sitt kamerabatteri osv utan att någon unge eller katt når prylarna och utan att allt ligger och skräpar alternativt är i vägen? Köksbänken är visserligen lång numera, men det funkar inte så bra ändå om man vill laga mat just där eller ha kattsäker laddning. Vi har talat om att sätta upp en hylla nånstans, men det blir ju bara praktiskt och inte ett dugg snyggt.

Nån smartare och snabbare tjej tänkte till före mig och uppfann Contact-skåpet. Såklart! Den finns som box också, men då måste ju boxen ligga och skräpa nånstans... Lediga väggytor i hall och kök är det lite ont om hemma hos oss, men jag tror nog jag ska kunna göra lite rum för ett snyggt och smart skåp. Sedan ska jag fundera på om det finns något smart kvar att uppfinna för mig... Passar fint att måla panel ute i solskenet samtidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.