29 oktober 2009

Drömtydning

Googlade drömtydning lite, eftersom jag hade konstiga drömmar i natt. Jag blev inte ett dugg klokare, men det hade jag inte förväntat mig heller. Hoppades mest få läsa nåt roligt, knasigt om vad drömmar betyder. I drömmen fanns det en rullgardin som blivit overkligt sned och inte gick att dra upp och så tvättade jag handfat i en hast. Städning kan man tydligen tolka in en massa saker i, men inte rullgardiner.

I vilket fall som helst, så var det ganska stressiga drömmar. Min högst ovetenskapliga tolkning är att de speglar jobbveckan hittills, som bestått av rätt mycket support utöver mina vanliga arbetsuppgifter. Ad hoc i kubik, kan det beskrivas som. Lillasyster sov också oroligt i natt. Troligen en effekt av att hon var så uppspelt över att träffa Nea igår att hon inte åt något till middag. Det är kärlek det! :-)

2 kommentarer:

  1. Jag ramlade av en slump över detta just
    http://dreammoods.com/cgibin/dreamdictionarysearch.pl?method=exact&header=dreamsymbol&search=curtain

    Jag tolkar det som att något som hindrar din personliga utveckling ("...a stage curtain is going up, indicates personal development and growth...") ...

    SvaraRadera
  2. Intressant. Frågan är bara vad hindret kan vara för något?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.