16 februari 2010

Fuskträd

Maken tycker fortfarande att det är fint när det är så mycket vitt det bara går i hallen, medan jag vill gärna göra det lite mer hemtrevligt och personligt. Mysigt, liksom.

Det blir ju ingen vacker trädklädhängare i hallen, så jag har en annan plan... Jag skulle vilja måla ett likadant trädklädhängar-träd på väggen vid dörren i samma brunlila kulör som blommorna i tapeten på garderobens sidor! Maken tvivlar starkt på om mina konstnärliga egenskaper räcker för uppgiften, men jag tror faktiskt att jag kan fixa det.

Igår kom förvaringen upp inuti garderoben och i helgen fick vi upp ett vitt draperi framför den smutsblå ytterdörren. Ingen har velat ta tag i taklister, men det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.