03 februari 2010

Olika uniformer

Stötte på en träningskompis i en sportbutik på Outlet i förra veckan på väg hem från jobbet. Hennes spontana uttalande löd:
"Hej! Jag kände knappt igen dig med kläder på!".

Då kan man ju undra vilken träningsform det är vi utövar... ;-)

Det är faktiskt ganska lätt att se på mina kläder vad jag ska göra eller vad jag kommer ifrån. Förutom att jag förstås har träningskläder på träningen, så tycker jag det är trevligt att ha vissa kläder hemma och vissa kläder på jobbet. Jeans har jag nästan aldrig på jobbet, även om det är tillåtet. Det är liksom mina civila byxor.

Det här blir aldrig nån modeblogg, men det går ju att satsa på modeinspirerade inlägg... Det som står överst på min shoppinglista är en ny dörrmatta till hallen, men det är ju inte skrivet i sten. En varm och snygg mössa att värma huvudet och platta till nya frisyren med till väntan i skidbacken i helgen vore inte fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.