15 mars 2010

Fel låt vann

Min syster sov traditionsenligt över hos oss i helgen och tittade på finalen i Melodifestivalen. Syrran höll på Anna Bergendahl, maken höll på Timotej, sonen höll på Ola och Eric Saade i brist på E.M.D. och själv höll jag på Fakiren. Lillasyster valde att gå och lägga sig.

Vann rätt låt i år? Själv svarar jag förstås nej på den frågan. Min favorit vann förra året och det kan man ju inte vänta sig ska hända varje år, speciellt inte när man inte ens röstar.

Nån som såg rastamannen i likadan kostym som Salem Al Fakir som tog över på piano en bit in i låten? Hörde på radio i morse att det var Björn Gustafsson. Kul grepp, men roligare om man sett vem det var. Och ännu roligare om han fått öppna munnen. :-) Sången till Carina Berg för två år sedan var ju helt underbar! Garvar nästan bara jag tänker på den.

4 kommentarer:

  1. Haha jag såg direkt att det var Björn! R kan intyga

    SvaraRadera
  2. Själv såg jag inte ens att han hade rasta-hår... hade han verkligen det?

    /Rolle

    SvaraRadera
  3. Nä... Såklart inte. :-)

    Det var jag som blandade ihop pianisten med pianisten i en annan låt. Kanske var det Olas pianist som hade rastaflätor?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.