08 februari 2011

Snart ny bil?

Håll nu alla tummar för att allt går i lås i morgon när nuvarande ägaren av min nästa bil ska lämna in den på M-test! Om bilen inte har några allvarliga fel kommer vi överens om ett pris några tusenlappar under annonspriset och sedan är den lilla coola bilen min (vår). Kanske redan denna vecka... Ooooh, så spännande!

Att leta Mini är svårt, för många är löjligt dyra och de är inte så vanliga. Att jaga en röd koja gav jag upp tidigt, men sportstolar, Xenon-ljus och panoramataket väger upp den anonyma färgen på den här. Alla färger är okej, utom de två gula nyanser vi sett. Yuck!

En liten cool Mini med panoramatak som ska bli vår snart.

Vad jag försöker förtränga är att vi omgående måste börja sälja den fantastiska Toyotan och den fina Fikusen, för såklart ska maken också få byta sin bil mot den bil han vill ha. :-) Vad det är varierar från dag till dag, men det varierar oftast mellan en Citroën C5, en Opel Vectra eller en annan Ford Focus.

1 kommentar:

  1. Oh, vad spännande. Jag håller självlart tummen!

    /C

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.