18 juni 2009

Ingen midsommar

Nu hör man "Glad midsommar", "Vad ska ni göra i midsommar?" och liknande här och där... För mig blir det ingen glad midsommar, för jag är sjuk! Tror att jag är barn på nytt, för jag har feber och bara det, som ungarna brukar ha. Maxade på 40,0 grader igår. Inte kul alls.

Familjen åker ut till Lisö till svärföräldrarna som midsommartraditionen bjuder sedan 50-talet i svärfars släkt. Storebrorsan är redan där sedan i måndags. De har haft nån slags snigeltävling med grannen som gick ut på att samla mördarsniglar och klippa itu dem. Yuck!

3 kommentarer:

  1. Men stackars du :(
    Vad har du åkt på!?!? Inte svininfluensan va...

    SvaraRadera
  2. Nämen, stackare! Vilken tråkig midsommar!

    SvaraRadera
  3. Det såg onekligen mörkt ut ett tag... Jag fick samma grej som ungarna har ibland: hög feber i 1-1,5 dygn och sen plötsligt frisk igen! Så jag fick följa med ut till landet.
    :-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.