25 juni 2009

Vem är du?

Fick tips om ett personlighetstest av en vän. På henne tycker jag att det rätt stämde bra.

Gjorde själv samma test och jag känner direkt igen mig. Gör du? Låter dessutom som om jag är en ganska torr typ... :-(

Min personlighetstyp:
Praktiskt lagda, traditionella och välorganiserade. Fysiskt aktiva. Ointresserade av teoretiska frågor om de inte ser en praktisk tillämpning. Besitter en klar bild av hur saker och ting ska vara. Lojala. Arbetar hårt. Ofta ledare, med mycket god organisationsförmåga. “Goda medborgare” som värdesätter trygghet och lugn.

Karriärer som skulle kunna passa mig:
Militärer, affärsföreståndare, chefer, poliser, domare, ekonomichefer, lärare, säljare, regeringstjänstemän, försäkringsagenter, vårdchefer, handels- och tekniklärare.

2 kommentarer:

  1. Det som står där stämmer bra på dig tycker jag men det saknas ju en del också. Min var väl inte heller så smickrande ... "Tystlåtna och reserverade" t ex. Och jag är inte så risktagande tycker jag inte heller.

    SvaraRadera
  2. Ojdå! :-| Nån ska ju vara en torr besserwisser också...

    Din lät sympatisk, tycker jag. Det var flera riktigt bra saker, t ex "Praktiskt lagda med talang för allt som har med mekaniska ting att göra." :-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.